piątek, 5 czerwca 2015

Moje wizytówki

Cześć !
Jak tytuł wskazuje post będzie dotyczył wizytówek !
A konkretniej moich własnych ! 
Wyobrażacie sobie to ? 
Bo mi było bardzo ciężko dopóki nie rozpakowałam dziś paczki. 
Wiadomo, że był projekt. 
Też własny. 
Adres bloga to pomysł Przyjaciela.
Papier ma jednak swoją moc :)



Jak widzicie nie ma w nich nic nadzwyczajnego.
Biel i czerń, czyli kolory bloga. 

Razem z IKEA Poznań organizujemy jutro szycie jaśków dla Domu Dziecka w Szamotułach i dla Szpitala Dziecięcego w Olsztynie.

Dlatego jeśli macie czas to czekamy na Was  :)

5 komentarzy:

  1. Fajna sprawa mieć własne wizytówki : ). Pamiętam jak kilka miesięcy temu odebrałam swoje,cieszyłam się jak głupek jakiś : ))). Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wizytówki a to bardzo przydatna rzecz,też ostatnio myślałam nad czymś takim :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel i czerń zawsze do mnie przemówi. Wizytówki na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wizytówki wyglądają super ! ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne wizytówki, zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...