wtorek, 14 listopada 2017

Powrót - krótkie wyjaśnienie i kilka zdjęć

Kochani!
Bardzo mi miło przywitać się z Wami po tak długiej przerwie. Przez ostatnie miesiące działo się u mnie bardzo dużo. Na Facebooku widzieliście, że cała moja wcześniejsza energia była skierowana w stronę naszego pierwszego własnego mieszkania. To co się dało chcieliśmy zrobić własnymi siłami, ale to co zlecaliśmy innym musiało być zaprojektowane i przemyślane tysiąc razy, aby było idealnie. Pozwolicie, że podzielę się z Wami migawkami z naszego mieszkania z którego jesteśmy wyjątkowo dumni, a każda chwila w nim spędzona jest wyjątkowa.




Chciałabym mieć do Was ogromną prośbę, abyście NIE lekceważyli objawów jakie daje Wasze ciało przez dłuższy czas. Jeśli chodzi o Was i bliskie dla Was osoby.
Trzymajcie się ciepło i trzymajcie za nas kciuki ;)

4 komentarze:

  1. Jak dobrze,że jesteś : ) Martwiłam się o Ciebie : ( Cudowne mieszkanko,choć jak dla mnie za nowoczesne to jestem zachwycona : ) Gustowne i bardzo dizajnerskie. Masz talent : ). Dużo zdrowia i sił dla Ciebie i Twoich bliskich : ) buziaczki : )*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkanko super, dużo zdrowia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...