niedziela, 19 stycznia 2014

Pudełka DIY

Cześć !
Dziś mam dla Was pomysł co można zrobić z pudełkami po butach etc.
Co potrzebujemy ?
- kawałki tapety
- nożyczki
- taśma lub klej
- pudełko

                                                 Tak prezentowały się pudełka przed oklejeniem
                                                                       A tak po oklejeniu


Każdą książkę do szkoły mam oklejoną tapetą i mogę powiedzieć, że po wyjęciu z tapety wyglądają jak nowe, ponieważ żadna strona nie jest zagięta.
Ja kupiłam całą rolkę tapety za 5 zł i mam każdą książkę jak nową.

Co sądzicie o takim wykorzystaniu tapety ?

2 komentarze:

  1. Pięknie! Mój syn zdejmuje z książek wszystko, w co tylko je włożę i w efekcie wyglądają po tygodniu tak, że patrzeć na nie nie mogę....

    OdpowiedzUsuń
  2. coś wspaniałego! pięknie to wygląda a poza tym niewiele kosztuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...