sobota, 13 września 2014

Pierwsza bluzka od zera

Witajcie!
Dziś chcę Wam pokazać zdjęcia mojej pierwszej rzeczy uszytej od początku do końca przeze mnie.
Wykrój pobrany ze strony www.papavero.pl . Skorzystałam jednak tylko z 4 części wykroju, a nie 6, ponieważ nie dodałam falbanek po bokach bluzki, przez co bluzka w ogóle nie jest podobna do oryginalnej z Papavero. 


Bluzkę szyło mi się dobrze, ponieważ nie jest jakaś wymyślna. Myślę, że jak na pierwszą rzecz to nie jest źle. Jak znajdę w sobie tyle odwagi, aby uszyć jeszcze jedną to spróbuję uszyć ją z falbankami.

3 komentarze:

  1. Gratuluję pierwszej samodzielnie uszytej (w całości) bluzeczki! Wyszła rewelacyjnie! Ja też często korzystam z Papavero - można znaleźć tam fajne wykroje, chociaż mi ciut przeszkadza to, że są już z zapasami, bo wolę sobie sama je wyrysować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :) Dla mnie Papavero to dobry początek, bo nie ukrywam, że przy kopiowaniu wykroju z Burdy odpadłam. Pewnie kwestia wprawy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...