piątek, 19 grudnia 2014

Klamerkowe śnieżynki

Święta to czas ubierania choinki, zmiany kolorów w domu na czerwień czy biel, ale także pieczenie, sprzątanie. Jednak dekorujemy nie tylko ciasta czy choinkę, ale także nasze okna. Często są to ozdoby do kupienia w sklepie, świecące, brokatowe i jeszcze inne wymyślne cuda, jednak ja w tym roku postawiłam na rękodzieło.
Używając klamerek, białej farby, pędzla i kleju na gorąco zrobiłam śnieżynki.


Niestety brak mi zdolności fotograficznych  i żadne zdjęcie przedstawiające wszystkie śnieżynki na oknie nie nadaje się do publikacji.

3 komentarze:

  1. Ho ho, czegoś takiego jeszcze nie widziałam :) Co chwilę jakieś zaskoczenie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł:) zapamietuje i wykorzystam w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Koniecznie musimy sobie takie sprawić na Święta w tym roku. To idealna robótka dla mamy i córki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...