środa, 29 lipca 2015

Szyte nutki

Cześć !
Ci, którzy śledzą mój profil na Fb widzieli tkaniny z jakich uszyte są dzisiejsze nutki. Materiały z których szyłam to bawełna, ponieważ nutki musiały zachowywać swój kształt, dlatego zostały uszyte i mocno wypchane.
Nutki, a konkretniej jedna nutka - ósemka została wykonana w 13 różnych wersjach na specjalne zamówienie do szkoły muzycznej w Poznaniu. Sami przyznacie, że to duże wyzwanie. 
Niestety tylko 9 sztuk zostało ujętych aparatem, ponieważ pozostałe musiały w trybie natychmiastowym powędrować do szkoły, ponieważ uczniowie-dzieci na nie czekały na zajęciach :)



A tutaj widać, że nie są takie płaskie na jakie wyglądają ;)

A tym czasem zabieram się za szycie innego projektu. 
Mam nadzieję, że równie udanego powiem nieskromnie, ale czuję się coraz bardziej pewna w tym co robię.  

13 komentarzy:

  1. Widziałam materiały i byłam ciekawa co tworzysz :) śliczne nutki

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że czujesz, że dobrze wykonujesz swoją pracę :-) a nutki - wyglądaja: grająco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne : ). Cieszę się,że coraz lepiej i pewniej szyjesz,to widać że zrobiłaś ogromny postęp : ) I cieszę się,że tworzysz kolejny projekt : )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nutki ładne,a dzieciaki ze szkoły na pewno będę zadowolone :) Powodzenia z nowymi projektami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nutki wyglądają prześlicznie!! Bardzo mi się ten pomysł podoba, pozdrowionka, Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jak fajnie wyglądają, dzieciaczki pewnie się ucieszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszły fantastycznie, w szkole z pewnością wszyscy są nimi zachwyceni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre z tych tkanin uwielbiam... fajne nutki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, chcialabym poznac cene takiej nutki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie proszę wiadomość na mojenozyczki@gmail.com

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...