poniedziałek, 9 listopada 2015

Coraz bliżej święta !

Witajcie !
Przygotowania do świąt na Waszych blogach zaczęły się już jakiś czas temu, jednak ja jak zwykle zawsze wszystko robię z opóźnieniem. Chociaż powiem Wam, że w tym roku i tak wzięłam się za to dosyć szybko.
Już napatrzyłam się na Wasze piękne wianki z materiału, z bombek i mnóstwo uszytych pluszaków w kształtach choinki i innych świątecznych wzorach.
Żeby nie odstawać od Was sama także zaczęłam szyć trzy wzory świąteczne : ptaszka, choinkę i gwiazdkę. Dużo tych wzorów nie mam, ale nie uszyłam tylko trzech sztuk. :D
Jak zawsze zaczęłam szyć hurtowo ! 
Uszyłam trzy ptaszki, dwie choinki, jedną gwiazdkę oraz jednego dużego renifera. 

ręcznie szyte ozdoby na święta bożego narodzenia : ptaszek, gwiazdka, choinka, renifer

Renifer to wzór, który szyłam już dawno i widzieliśmy go w tym wpisie w zupełnie innym umaszczeniu :) 
ręcznie szyte ozdoby na święta bożego narodzenia : ptaszek, gwiazdka, choinka, renifer

Myślę, że doszyję jeszcze kilka tych wzorów, zwłaszcza gwiazdki, bo bardzo mi się podoba. 
Myślałam, że będę miała więcej problemów ze wszystkimi zaokrągleniami w tym wzorze, ale przy odpowiednim ponacinaniu materiału z lewej strony wszystko wyszło po mojej myśli. 
ręcznie szyte ozdoby na święta bożego narodzenia : ptaszek, gwiazdka, choinka, renifer

A gdy doszło do wypychania okazało się, że nie mam tyle wypełnienia i z tej okazji uszyłam jedną świąteczną skarpetę ! 
ręcznie szyte ozdoby na święta bożego narodzenia : ptaszek, gwiazdka, choinka, renifer

A żeby nie było tak pusto w środku, wszyłam czerwoną podszewkę ;)
ręcznie szyte ozdoby na święta bożego narodzenia : ptaszek, gwiazdka, choinka, renifer

 A w ten paskudny deszcz życzę Wam mnóstwa uśmiechu na cały ten tydzień :)

16 komentarzy:

  1. Zawieszki piękne a skarpeta genialna : ) Podziwiam w jak szybkim tempie zrobiłaś tak ogromny szyciowy postęp : ) Cudownie,czekam na więcej : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Moniko za takie cudowne słowa ! To raj dla mojej duszy :) Na pewno na tym nie skończyłam i mam nadzieję że jeszcze nie raz pozytywnie zaskocze :)

      Usuń
  2. Kapitalne, renifer skradł moje serducho :))))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ozdoby, skarpeta genialna:)) renifer ma super kształty:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam o świętach jeszcze nie myślę ;)
    Bardzo ładne ozdoby uszyłaś, ale skarpeta jak dla mnie wygrała. Genialna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zawstydzona, bo ja nawet jeszcze nie zaczęłam robić moich ozdób. Twoje są prześwietne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czuję święta dzięki Twoim świątecznym ozdobom! Buziaki dla Ciebie przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny świąteczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie dekoracje! Proste, ale efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne! i materiał piękny :)
    pozdrawiam
    yakie-fayne.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne! jak szkoda, że nie potrafię szyć! takie cuda! zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze długo nie sięgne po szycie świątecznych dekoracji. Zawsze robię to na ostatnią minutę obiecując sobie corocznie, ze nstepnym razem zrobię to szybciej i nic z tego. Urocze drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ozdoby i super materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to wszystko jest rewelacyjne te mi sie marza szyte ozodoby tylko zebrac sie nie moge :) skarpeta cudna a raczej bombowa :) pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...