czwartek, 28 maja 2015

Zoo w paski

Cześć !
Dziś mam dla Was ogrom zdjęć z mojego zoo.
Ostatnio przeglądałam blogi/strony/pinteresty i inne uzależniające portale i wpadłam po uszy.
Moje serce skradły proste przytulanki w każdym kształcie - najczęściej zwierzęcym. 
Z metkami, wstążkami, guzikami i bez tych wszystkich ozdobników po prostu z materiału. 
I zaczęłam kroić i kroić i kroić i tak kroiłam do północy. 
Aż uzbierała się niezła gromadka do szycia. 
Następnego dnia szyłam, kolejnego wypychałam i zszywałam dziury do wypychania. 
I teraz mam niezłe zoo ! 
Nie mam co z nimi zrobić, bo dzieci nie ma.
Zwierzęta opanowały cały mój pokój. 

Białe i błękitne paski. 

Na pierwszym zdjęciu wieloryb jakby ktoś miał problem z rozpoznaniem ;)



A to jest dinozaur ;)


A teraz druga wersja kolorystyczna. Białe i granatowe pasy.



Sami widzicie, że wpadłam po uszy ! 
Serio. Już leży kolejna seria do szycia. 
Co mam z tym zrobić ? 
Szyć dalej maskotki i gromadzić czy radzicie mi napawać się tylko zdjęciami ? 

13 komentarzy:

  1. Ale się koleżanka rozszyła : ) ! Świetnie Ci idzie,wieloryb w błękitne paski skradł moje serce najbardziej : ). Myślę,że powinnaś szyć dalej i wyruszyć z tymi stworzonkami na jakiś kiermasz : ) Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zoo :) U mnie dochodzą kolejne elementy Zwierzaków - cudaków (najczęściej w kropki i groszki) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zoo, bardzo podoba mi się żyrafka z metkami, mój synek choć już spory, to nadal uwielbia je gnieść w paluszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zoo! W sam raz na pierwsze ćwiczenia małych paluszków :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznij sprzedawać :) Czarno-białe są moimi faworytami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zoo :) Ja dopiero raczkuję w szyciu, ale bardzo mi się to podoba, tylko czasu za mało :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi no to ja widzę tylko jedno - zakładasz ZOO i slusznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zoo!! Superowe zwierzaczki wybrałaś ;) a poroże łosia - pierwsza klasa :D
    Pozdrawiam Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja. Dinozaury są najlepsze ;) Mój synek byłby zachwycony.
    A jeśli mogę zapytać, co to za materiał w paski, bo chyba nie zwykła bawełna ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne, zielone w paski zachwyciły mnie od razu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma jak postawić na prostote😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto i pięknie! rewelacyjne zoo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...