poniedziałek, 28 grudnia 2015

Bransoletka w 15 minut - szybkie DIY

Witajcie !
Dawno nie publikowałam żadnego posta DIY, a że jesteśmy po świętach to nie ma co od razu rzucać się na głęboką wodę to jest, krótki post w roli głównej ze skórzanymi bransoletkami.
Do ich wykonania kupiłam tylko zapięcia, których koszt zależy od tego z czego są wykonane. Ja kupiłam najzwyklejsze za 1zł za sztukę, ale możecie kupić także takie ze srebra. Przy wyborze zapięcia powinniście mieć ze sobą sznurek z jakiego chcecie bransoletkę, aby dobrać odpowiednią szerokość otworu do wklejenia.

Aby wykonać taką bransoletkę potrzebujemy:
  • Skórzanego sznurka lub jakiegoś innego sznurka
  • Kleju - może być klej na gorąco albo jakąś wersją superglue
  • Zapięcia
  • Opcjonalnie koralików - u mnie to koraliki z jakiejś starej bransoletki, której nikt nie nosił.
1. Przecinamy sznurek na długość odpowiadającej obwodów naszego nadgarstka i od tego odejmujemy 0,5 cm. Dzięki temu, gdy dodamy zapięcie nasza bransoletka będzie idealnie pasować. Ja nienawidzę, gdy bransoletka mi się kręci po całej ręce.
2. Jeśli mamy koraliki to nawlekamy je na sznurek. 

3. Jeśli chcecie zrobić podwójną bransoletkę jak ja to sklejamy końcówki sznurków ze sobą. 

4. Zakładamy końcówki zapięcia na dwie strony i upewniamy się czy na pewno pasują.
Jeśli tak to przyklejamy końcówkę za pomocą kleju, czyli klej wduszamy do środka tak, aby był na bokach  i na dole zapięcia.

5. To samo robimy z drugą stroną i czekamy, aż klej całkowicie wyschnie. U mnie to czas w którym skleiłam drugą bransoletkę.

6. Gdy mamy pewność, że zapięcie się dobre skleiło przechodzimy do montowania ogniwka i karabińczyka. Na koniec zapięcia nakładamy ogniwko, a na ogniwko karabińczyk. Możemy zostawić bransoletkę w taki sposób, jeśli robimy ją dla siebie. Jeśli dla kogoś innego warto po drugiej stronie zapięcia zamontować ogniwko, a do niego kawałek łańcuszka, wtedy będziemy mieli pewność, że bransoletka będzie pasować na osoby o różnej grubości w nadgarstku.

Możecie także zamontować karabińczyk na ogniwko, a dopiero potem do zapięcia z bransoletką, ale jest trudniej operować wszystkim tak, aby się nie kręciło.  

Tak wygląda zamontowane zapięcie bez łańcuszka.

A tak gotowe bransoletki 

Mam nadzieję, że Wam się podobają i skorzystacie :)

5 komentarzy:

  1. Świetny kursik i może mi też uda się taką skompletować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby rok 2016 był dla Was szczęśliwy, każdy dzień przynosił dobre wiadomości a słońce świeciło wysoko na niebie.
    Kreatywności i twórczości w roku 2016 życzy Anulek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo czytelna instrukcja.
    Bransoletki wyszły super.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...