czwartek, 3 grudnia 2015

Jak uszyć pudełko z materiału ?

Witajcie kochani !
Jak pewnie część z Was zauważyła ostatnio było mnie mało w wirtualnym świecie, ponieważ nie mogłam korzystać z komputera, telewizji, telefonu i wszystkiego co fajne, a to wszystko za sprawą zabiegu jaki odbył się na moich oczach. 
Wyobraźcie sobie, że przez tydzień nie robiłam NIC, bo nie mogłam, bo nic nie mogło mi wpaść do oczu, bo nie mogłam męczyć oczu i tak dalej i tak dalej. Na dodatek mój wzrok był nie ostry, więc gdy próbowałam nawet coś robić (np. zszyć zabawki) to nie mogłam, bo miałam zamazany obraz. 
Po ok. 3 dniach od zabiegu mogłam zacząć oglądać obrazki w Burdzie ! To był dopiero rarytas - przeglądałam moją kolekcję Burd po kilkanaście razy dziennie, bo tylko to mogłam robić. No Powiem Wam, że wynudziłam się potwornie, ale na szczęście powoli nadrabiam straty na Waszych blogach na, których widać, że mamy już grudzień, a święta coraz bliżej. 

Jednak, że jestem trochę spóźniona przez ten ponad tydzień mojej nieobecności dziś chciałabym Wam pokazać tutorial na uszycie bardzo prostego pudełka z materiału, które możecie wykorzystać jako prezent lub jako dodatek do prezentu.


Czego potrzebujemy ? 
maszyny do szycia oraz maksymalnie godzinę czasu. 


ZACZYNAMY ! 

Szyjemy bok
Dwa długie kawałki układamy prawymi stronami do środka

i zszywamy na dłuższych bokach, aby uzyskać taki tunel po przewróceniu na prawą stronę.

Teraz początek i koniec tunelu układamy w taki sposób jak na zdjęciu poniżej. Układamy tak, aby zamknąć tunel i zszywamy ściegiem prostym.

Powinniśmy wykonać dwa zszycia. 
Jeden na początku tunelu, a drugi na końcu.  (punkt 3)

Gdy mamy już zszyte końce układamy materiał zewnętrzną stroną materiału (tą, która ma być widoczna po skończeniu z przodu)  do środka.  
Teraz zszywamy początek i koniec ze sobą ok. 1,5 cm od zszycia z punktu 3.

Teraz wykonujemy spód pudełka. 
Wycięty kwadrat musimy zszyć ok. 0,5 cm od krawędzi materiału zostawiając dziurę na przewrócenie.

Po przewrócenie kwadrat wygląda tak. 

Teraz najciekawsze, czyli zszywanie boku z dołem. 
  Najprościej mówiąc długi bok układamy do kwadratu i przytrzymujemy szpilkami.

Postarajcie się zrobić to jak najbardziej równomiernie. To jest etap na, który warto poświęcić trochę czasu, aby wszystko było tak jak chcecie - nie warto tutaj oszczędzać na szpilkach.

Po zszyciu powinno to wyglądać tak jak na zdjęciu niżej. 

Przewracamy i pudełko gotowe!



Pudełko, które ja uszyłam dostała moja Mama na urodziny, dlatego myślę, że to fajny prezent. Do środka można zapakować kosmetyki czy słodkości i prezent gotowy ;)

19 komentarzy:

  1. Świetne pudełko, sprawdzi się świetnie jako opakowanie prezentu, zwłaszcza związanego z rękodziełem.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny i bardzo prosty sposób :) A próbowałaś już swoich sił w tegorocznym konkursie związanym z dekoracjami z gwiazdy betlejemskiej? Wydaje mi się, że warto się sprawdzić, zwłaszcza, że do wygrania wejściówki na blogowigilię ;) http://www.twojediy.pl/dekoracja-gwiazdy-betlejemskiej-akcja-blogi-rozkwitna-poinsecja/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kursik !!! Zdrówka życzę i pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełko, być może kiedyś skorzystam z kursu i sama takie zrobię. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kiedyś wykorzystam Twój pomysł, bo pudełeczko jest świetne! Proste rzeczy są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Dziękuję za instruktaż :) proste szyjątka mi wychodzą, ale takiego pudełeczka nie podjęłabym się wcześniej uszyć ...teraz w wolnej chwili spróbuję :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest proste i praktyczne,czyli to co lubię najbardziej :) Czekam na efekty.

      Usuń
  7. Fajny tutek, fajny szmaciany koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że wydobrzałaś po zabiegu! Czasem taki odpoczynek od komputera i telefonu jest najlepszym, co może być, a taki odpoczynek przydałby sie każdemu:) Pudełko bardzo przydatne, zamiast kupować duże ilosci pudełek można uszyć swoje własne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ! A przy większym rozmiarze można usztywnić w środku i może być stosowany zamiast kartonu nawet :)

      Usuń
  9. Fajne i praktyczne pudełko. Na takie pojemniki zawsze jest zapotrzebowanie w domu.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie, może kiedyś i mi sie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie pudełka z materiału są bardzo praktyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się,że wracasz do szycia i jak widzę ze świetnymi efektami : ) Takie pudełka to naprawdę świetna sprawa : ). Mam nadzieję,że z oczętami już wszystko dobrze ? Pozdrawiam ciepło : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już tylko lepiej. Świetnie że pytasz :)
      Cieszę się że się podoba pudełeczko :)

      Usuń
  13. Bardzo pomysłowe :) Upominek w takim pudełeczku wspaniale będzie się prezentował:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Na pewno skorzystam! Zapraszam również na mojego bloga: www.macierzynstwo-raz.blogspot.com. Dopiero co zaczęłam przygodę, ale pierwszy tutorial szyciowy już jest! Ponadto opisuje również inne sprawy związane z macierzyństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł będę musiała go wykorzystać! Mam gdzieś w moich zbiorach tkaniny lniane, z których na pewno uda mi się uszyć coś oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...