środa, 28 czerwca 2017

Zestaw dla nowego czlonka rodziny

Kochani!
Gdy dowiedziałam, że moja kuzynka jest w ciąży od razu pomyślałam, że tym razem także postawię na coś co sama stworzę. Prezenty stworzone specjalnie dla kogoś są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Może i takich zestawów jest dużo do kupienia, ale sam proces tworzenia jest cudowny. Nie chodzi o to, że kupujemy coś co zostało zrobione w szwalni, gdzie takich zestawów dziennie wychodzi kilkadziesiąt, kilkaset. Chodzi o tą unikatowość, o ten jeden jedyny egzemplarz.

Do uszycia miałam śpiworek, rożek i kokon. Kolorem dominującym miał być błękit oraz biała koronka. Miało być delikatnie i subtelnie. Wyzwanie było spore, a czy podołałam okaże się w trakcie użytkowania przez Marcela :)






Wszystkie wykroje robione na czuja, dlatego idealnie nie jest. Największym wyzwaniem i zaskoczeniem był kokon. Nie sądziłam, że wejdzie w niego tyle wypełnienia!
Uszycie całego zestawu zajęło mi całą wieczność, bo szyłam go prawie cały miesiąc. Oczywiście z przerwami, ale sam proces od stworzenia wykrojów, do obcięcia ostatniej nitki zajął mi bardzo wiele czasu. Oczywiście nie obyło się bez prucia, ale czym było by szycia bez tego ?

9 komentarzy:

  1. Piękny zestaw! Koronkowe wykończenie dodaje mu niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny komplet! Piękna kolorystyka :) Popieram przedmówczynię, te koronki dodają uroku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudny Komplecik :))) Baardzo mi sie podoba :)) Bedzie milutko dzidziusiowi :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koronki w akcesoriach dla dzieci. Jakoś przywołują w moich myślach czasy, kiedy tego typu akcesoria były tak piękne i eleganckie (początek XX wieku), a ja lubię taki vintage. A Ty jeszcze wybrałaś naprawdę oryginalną, elegancką i po prostu piękną koronkę. I ona "robi" te Twoje uszytki, a błękit jest śliczny i niedominujący. Naprawdę piękny komplet! Jest takim powiewem świeżości w zalewie minky-akcesoriów, których ... no nie lubię za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw. Uwielbiam takie ręcznie robione prezenty. Mają ducha i dobra energię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet, z którego na pewno będzie zadowolona i mama i synek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten zestaw :) Jak patrzę na takie akcesoria aż budzi się we mnie instynkt macierzyński :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu śliczny <3

    Mam jeszcze jedno pytanie. Czy twój adres e-mail jest aktualny?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...