czwartek, 21 maja 2015

Skóra w kolejnych wcieleniach

Cześć !
W poprzednich wpisach widzieliście podkładkę pod mysz wykonaną z naturalnej skóry. Jednak tym razem mam dla Was kosmetyczkę i brelok do kluczy. 

Kosmetyczka uszyta tak jak każda inna najprostsza, a do tego wszyty zamek z metra + suwak. Bardzo prosto jednak bałam się, że moja Arka nie przyjmie dwóch warstw skóry + taśmę suwakową, ale dała radę ! 

Nie wszywałam podszewki, bo skóra z lewej strony ma materiał, który może robić właśnie za podszewkę. 


Brelok to kolejna bardzo prosta rzecz. 
Jako bazę do zawieszenia kluczy posłużyła mi część z próbników na której zawieszone były materiały.


Uwielbiam skórę za jakiej funkcjonalność i fakturę jaką ma. 
Jest wszech obecna i zawsze modna.

Pozdrawiam Was cieplutko w te pochmurne (znowu!) dni :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba : ). Pięknie uszyta kosmetyczka : ). No i gratulacje za odwagę szycia skóry i suwaka na dodatek-spisałyście się na medal i Ty i maszyna : ). Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że długo się wahałam, ale nie było czego :) Dziękuję ;*

      Usuń
  2. Świetne!!!! Ja jeszcze nie miałam do czynienia ze skórą,jeśli chodzi o szycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam, bo może wydawać się trudnym materiałem, ale taka nie jest :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że zajrzałaś na mój blog, bo dzięki temu ja trafiłam na Twój :) Szyjesz naprawdę świetne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja nie ogarnia takiego materiału ale brelok fajniutki , prosty i ze skórą mu do ,, twarzy,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w kwestii szycia to laik jestem, choć proste rzeczy uszyję :)
    Ale skóry pod maszyną nie miałam :)
    Świetnie Ci to wyszło! Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyszły obie rzeczy:) Lubię skórzane akcesoria, choć sama ich nie szylam. Boję się, że moja maszyna domowa sobie ze skórą nie poradzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta kosmetyczka. perfekcyjnie uszyta :). Ja ciągle się boje szyć skórę :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyczka ładnie odszyta, a brelok choć prosty, bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczka rewelacja i breloczek uroczy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...