czwartek, 7 maja 2015

Piórnik w kształcie chmurki

Witajcie !

Dziś chciałabym Wam pokazać piórnik, który od razu wpadł mi w oko. I mimo, że skończyłam właśnie szkołę postanowiłam go uszyć, bo przecież jakieś znajdzie się dla niego zastosowanie, a nawet jeśli nie to przecież podaruje się go jakiemuś dziecku, które rozpoczyna swoją edukację lub po prostu nie ma co zrobić ze swoimi kredkami. I tak czeka i czeka. 

Mój może nie jest idealny, ale ma piękny kolor, który ostatnio próbuję przemycić wszędzie. Jak zobaczyłam ten materiał w sklepie to od razu kupiłam 2 m. Tak, wiem. Nie powinno się tak ulegać zwłaszcza, że przyszłam po coś innego. Ah. Sklep z materiałami. Zawsze jak przechodzę obok to mówię sobie, że nie wejdę i często nie wchodzę, ale jak muszę po coś iść to nie ma zmiłuj. 

Na tym zdjęciu widać, że coś mi się stało z nitkami, ale wadą tego materiału jest to, że nie wybacza błędów i po spruciu widać dziurki, ale zostało tak jak jest i szczerze Wam powiem, że widać to tylko po przyjrzeniu się.

Piórnik zrobiony w sumie z czterech kawałków materiału. Po dwa na każdą stronę. 

Z tego samego materiału powstała zakładka na kalendarz, która służy mi cały czas.
Chyba każda osoba, która szyje czasami na takie coś, że jakaś rzecz wpadnie jej w oko i musi ją mieć mimo, że się jej nie przyda. Czy tylko ja tak mam (czasami) ? 

Pozdrawiam Was cieplutko.

17 komentarzy:

  1. Kolor rzeczywiście świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest tak, że ona się nie przyda :P Taką rzecz się ma, żeby nią cieszyć oko, nawet jeśli nie ma innego zastosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i nawet jeśli nie przyda się na kredki,to zawsze może przydać się na milion innych przydatnych rzeczy : ). Ja też tak czasem mam,że tworzę tak zwaną sztukę dla sztuki ale prędzej czy później i tak znajduję dla niej zastosowanie ; ). Ale muszę Ci powiedzieć,że ja widzę tu kształt samochodu,a może to po prostu chmura w kształcie samochodu ? Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. Na pewno nie jest to prawdziwa chmura obłok ale dolecowo miała być chmurą :) Dziękuję !Buziaki :*

      Usuń
  4. Właśnie miałam to samo napisać , wypisz -wymaluj z Moniką mam te same myśli i samochodowa chmura jak nic :))
    Super , też kocham turkusik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo niestandardowy pomysł na piórnik, a jeśli nie na szkolne przybory to może chociaż babskie pierdułki lub np pędzelki do makijażu :) Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolorek, nie dziwię się że się w nim zakochałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny!!! ja poszukiwałam idealnego piórnika niedawno, ale już mam a chętnie bym przygarnęła :) Może posłuży jako kosmetyczka? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny kolorek:) taki piórnik zawsze na coś można wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny. Bardzo podoba mi się kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest,bardzo sympatyczny kolorek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...